امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

بهم اعتماد کن

من فقط یه چیز  می گم: 

اگه تو از دنیای بیرون خسته و ناراحتی من از دنیای درونم به تو آرامش می دم

اگه تو  از هوای بیرون سردت شده من از دنیای درونم به تو گرما می دم

اگه تو از بی وفای بیرون گرفته ای من از دنیای درونم باهات وفادار می مونم با تموم وجودم!

فقط ازت می خوام  بهم "اعتماد کنی"       

 

همین!! 

نظرات 4 + ارسال نظر
تداعی چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://daneshjofani.blogsky.com

سلام وب باحالی دارین به آدم انرژی میده

سلام
مرسی
نظر لطفتونه شرمنده میکنین

کوروش شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com

سلام مهربان
نبینم که در عنفوان جوانی اینطور مکدر و غمین باشی
شاد باش اگر خواستی موی سپید را فلکت به ساده گی ندهد
پیر راه باش و لی سپید موی نباش
منهم از داشتن دوستی چون تو مفتخرم
شاد باش و از غم گریزان

سلام استاد عزیز
منم نمیخواستم ببینم، ولی متاسفانه اوضاعم زیاد مساعد نیست، بسی غم و درد در دلم نهفته است.
به امید شادی منتظر میمانیم
خواهش میکنم

کوروش شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com

زان دلخوشیم و شاد که جان بخش ما تویی

زان سرخوشیم و مست که دستار ما تویی



ممنونم محمد جان
من این پیوند را به فال نیک گرفته آرزومند شادیت هستم.
گاه غم را گریز باید عزیز
گریز
راهش را باید یافت

مرسی استاد عزیز
منم برات بهترین ها رو آرزو میکنم
دنبال راهش هستم فقط خیلی سخته

کوروش یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com

درود بر تو محمد عزیز
درسته اگر چیزی سخت نباشد که دیگر جستنی نیست
بی ارزش و پیش پا افتادنی نی شود

تو هم شاد باشی و سلامت

مرسی از لطفتون استاد عزیز
حق با شماست، چیزی که ساده به دست آید ساده هم از دست میرود (بقول معروف بادآورده را باد میبرد)
همچنین شاد باشی و سربلند در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد