امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

بی خیالت نمیشوم

هر چه تو را نگاه میکنم سیر نمیشوم
با داشتن تو ، حتی با غصه های بازی این زمانه پیر نمیشوم
تو به من محبت برسان ، من با بی محبتی هیچکس دلگیر نمیشوم
تو تنها در قلب من باش ، در این راه نفسگیر زندگی ، همنفسم باش
قلبم با قلب هیچ غریبه ای درگیر نمیشود.
اسیری بودم در قفس تنهایی ،
حالا گرفتارم در قلب تو ،
مطمئن باش با هیچ کلیدی  آزاد نمیشوم
اشکم را در نیار ، نا امیدی را به قلبم نرسان ،
من با هیچ حادثه ای پشیمان نمیشوم
هر چه از نبودن بگویی ، من از بودن می گویم
هر چه از فاصله بگویی ، من از در کنار تو بودن میگویم
هر چه از من نفرت داشته باشی ، من از عشق تو میگویم
هیچگاه از عاشق بودن خسته نمیشوم
در خلوت عاشقانه ی من ، تو در رویاهای منی
ببین که با تو چه رویاهایی در سر دارم ،
عزیزم هیچگاه از این خیالات دلزده نمیشوم
روزی در خیال عشق تو بودم ،
تا تو را به دست نیاوردم بی خیال نشدم
با همان خیال خوش ، عاشقت شدم ،
با همان خیال ، همان آرزوی محال ،
در دریای بی کران عشقت غرق شدم.
هر چه تو را نگاه میکنم سیر نمیشوم ،
ای سرنوشت هر چه میخواهی با دلم بازی کن ،
من هیچگاه بازنده نمیشوم!


نظرات 11 + ارسال نظر
دختر دروغگو شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://siiib.blogsky.com/

سلام داداش محمد
چطوری
خوبی
منم
به روزم
ممنون میشم بیای

سلام آبجی دروغگوی ما(شوحی کردم)
خودمم نمیدونم خوبم یا نه!!
بدجوری دلم گرفته همین
اووووووووومدییییییییییم

کوروش شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com

سلام محمد جان

وظیفه است . چرا که دوست همان آئینه باید باشد که امیدوارم
توانسته باشم ادا کرده باشم

عاشقانه ای زیبا بود
دست مریزاد عزیز
شاد باشی و سربلند

سلام
شما بیشتر از یه دوست، مانند یه برادر بزرگترین
مرسی، کپی بود مال خودم نبود
شما همچنین

کوروش شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com

درود محمدجان
من هم با افتخار به یارانم پیوندت دادم
وخوشحالم که تو را در کنار خود داریم

درود استاد
افتخار از ماست
امیدوارم لیاقت دوستی بزرگواری مثل شما رو داشته باشیم

دختر دروغگو شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام
دیدی امده بودم

سلام
خوش اومدی
ولی ما ندیده بودیم

دختر دروغگو شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ






مرسی

دختر دروغگو شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ







بازم مرسی آبجییییییییییییییی

دختر دروغگو شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

خوبه حالا
بازم میای
فعلا بای

خیلی خوبه
ولی امشب خیلی دلم گرفتس
صد در صد اومدییییییییییییممممممممممممم
باییییییییی تا های

مرجان یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ق.ظ http://marjaniii.blogsky.com/

مطلب عالی ای بود خیلی خوشم اومد .

سلام
خوش اومدی دوست عزیزم
خواهش میکنم قابل نداشت

آرمان. یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

من به این عشق میگم عشق جسورانه
بودن بخاطر خواستن

متن زیبایی بود
به نظرم رسید نسخه موثری برای عاشقان سمج است

خوشم اومد محمد جان!
پاینده باشی

سلام
عشق کلا باید جسورانه باشد
آدمی که در راه عشق پای مینهد نباید ترسو باشه، باید جسارت داشت و تا آخر راه رو ادامه داد
نباید از ناملایمات راه ترسید
عشق بنظرم باید با سماجت همراه باششه
قابل نداشت دوست عزیز
شاد و موفق باشی

.... چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

میدونیه چیه بی خیال نشدن فقط تو قصه هاست شما رو نمی دونم ؟!! ولی بی خیال شدن برا خیلیا تو دنیای الان کار فوق العاده آسونیه !!! همشم کار خودمونه آقا محمد ولی میندازیم گردن سرنوشت !!! موفق باشی...

قصه ها رو هم ما آدما میسازیم.به قول انیشتین، هر چیزی که انسان بتونه تو تفکراتش داشته باشه امکان وجود داشتنش هست (دور یا زود ذاره ولی سئخت و سوز نداره). بی خیال شدن بنظر من، نشانه ضعف و ترس یک نفره، مهمترین نیرو برای بذست آوردن چیزی پشتکار و استقامت است(مثل مورچه یا آب). آدمی باید اگر در مسیری گام برداشت مثل سیل باشه و به مسیرش ادامه بده (اگه مشکل سر راهش کوچک بود آنرا با خوذ میبره و اگه خیلی بزرگ بود آن رو دور میزنه ولی در هر صورت به راهش ادامه میده.)
اگه همه با کوچکترین مشکلی بیخیال میشدن، الان دنیای ما هنوز مثل آدمای اولیه بود
نمیدونم تا چه حدی به حرفام اهمیت میدی ولی این رو بگم که من همیشه کاری رو که شروع کردم ادامه میدم، اینجوری نیستم که با کوچکترین ناملایماتی مسیرم رو عوض کنم. واسه همین هم به نظر خودم تا الان تو زندگیم موفق بودم.
مشکل ما اینه که همه رو به یه چشم میبینیم، بعضی وقتی اعتماد کردن زیاد بد نیست (شاید هم نوز یکی باش که واقعا حرفش حرف باشه)
بی خیال شدن تو مرام ما نیست یک کورد همیشه سر حرفش وای می ایسته حتی اگه جونش رو بده
سرنوشت چیزی جدا ار کارای ما نیست (سرنوشت رو خودمون میسازیم)
مرسی امیدوارم تو هم موفق باشی
هرچند حدسیدم که کی باشی ولی منتظرم خودت رو معرفی کنی

.... پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام تقریبا حرفاتو قبول دارم ولی باز سر حرف خودم هستم درسته بی خیالی نشانه ی ضعف و ترسه ! ولی ترسو هم وجود داره ! نداره ؟؟من با چشم خودم زیاد دیدم !!! اولش با حرفای دروغکی شروع میشه ... بعدشم میرن سر یکی دیگر وشیره بمالن ... منظورم شما نیستید اصلا ...
منظورم بعضی آدمان ...
اما خوب اگه فهمیدی کیم خوب بگو ...بای

سلام
تا ضعف نباشه٬ شجاعت معنی نمیده
خوب و بد همه جا هست ولی مهم اینه که همه رو به یه چشم نبینیم
من از دروغ متنفرم مجبور نیستم به کسی دروغ بگم٬ مطمئن باش وقتی حرفی بزنم تا آخرش رو حرفمم.
هرچند که امروزه دروغ خیلی زیاد شده٬ ولی بعضی وقتا اعتماد هم بد نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد