امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

عشـــــــــــــــــــــــــــــــق

میتونم تو لحظه‌های بی‌کسیت، واسه تو مرحم تنهایی باشم 
میتونم با یه بغل یاس سفید، تو شبات عطر ترانه بپاشم 
میتونم از آسمون قصه‌ها، واسه تو صد تا ستاره بچینم 
میتونم حتی اگه دلت نخواد، واسه تو روزی  هزار بار بمیرم 
میتونم با یه سلام گرم تو، تا ابد زندگی‌مو آبی کنم  
میتونم با تو به هر جا برسم، توی خواب اسمتو فریاد بزنم 
میتونم قصه‌ی دیوونگیمو، توی کوچه‌های شهر داد بزنم 
میتونم تا به همیشه پا به پات، توی هر قصه کنارت بمونم 
میتونم زیر پر ستاره‌ها، واست از لیلی ومجنون بخونم 
میتونه نگاه مهربون تو، منو تا مرز شقایق ببره 
میتونه قشنگی برق چشات، منو از یاد حقایق ببره 
میتونه دستای تو رو شونه‌هام، خبر از یک شب یلدا رو بده 
میتونه بوسه‌ی تو رو گونه‌هام، واسه من نوید فردا روبده 
میتونه صدای گرم خنده‌هات، همه قصه‌هامو رؤیایی کنه
میتونه گرمای مهربونیهات، همه زندگیمو مهتابی کنه

می‌تونه وجود سرد و خستمو، شوق دیدار تو مبتلا کنه

میتونه حس غریب بودنت، دردای زندگیمو دوا کنه

میتونی توخستگی‌های تنت، به من و شونه ‌ی من تکیه کنی

میتونی با یه نگاه زیر چشم، دل کوچیکمو دیوونه کنی

میتونن رازقی‌یای باغچه‌مون، تا همیشه بوی دستاتو بدن

میتونن حتی اگه خودت نگی، واسه من از عشق تو خبربدن

میتونن همه تو این شهر بزرگ، منو دیوونه ‌ی عشقت بدونن


 

****سال 90****

سلام ....... 

امیدوارم زندگیتون همیشه سبز و بهاری باشه 

شرمنده که یه کم دیر شد، آخه یه سری مشکلاتی بود که نمیتونستم بیام نت. واسه همین الان اولین مطلب سال جدید رو میخام بنویسم 

سال 89 هم خیلی زود تموم شد و سال 90 رسید که اونم با یه چشم به هم زدن تموم میشه!!! 

هرچند دیر شده ولی عید رو به تمامی شما دوستان گلم تبریک گفته و آرزوی سالی پر از موفقیت و شادکامی براتون دارم و امیدوارم که در پایان سال افسوس فرصت های از دست رفته رو نخورید!  

سال 90 برای من سال خیلی سرنوشت ساز و مهمیه (شاید مهمترین دوران زندگیم)!! چون تو این سال چندتا برنامه خیلی مهم دارم: 

1. اولا درسم به امید خدا تموم میشه و بعد از 20 سال درس خوندن یه مدرک فوق لیسانس بهمون میدن، که بگذاریم تو خونه خاک بخوره (20 سال از زندگیمون صرف درس خوندن شد!!!!) البته واسه دکترا که فعلا انگیزه ای ندارم (میخام بعد از چند سال کار کردن و زندگی واسه دکترا برم اونور آب)

2. هرچند وضعیت بیکاری تو جامعه بیداد میکنه، میخام در سال 90 یه کار خوب پیدا کنم، هرچند سخته ولی من امیدوارم چون اولا به خدا توکل دارم، بعدشم رشته نسبتا خوبی هم خوندم. 

3. مهمتر از همه، اگه خدا بخواد میخام تو سال 90 دیگه از تنهایی در بیام! البته من کیسش رو پیدا کرده ام، خودمم که راضیم پس 50 درصدش حله ولی اون هنوز رضایت نداده، ولی بازم خیلی امیدوارم که نظرش عوض بشه! آخه پسر به این خوبی و خوش تیپی کم پیدا میشه!!!!  

تمام تلاشم رو میکنم که بتونم خودم رو بهش ثابت کنم چون خیلی دوستش دارم و نمیتونم از دستش بدم

(سربازی هم که معاف شدیم و نداریم) 

 4. قراره به یکی از دوستام کوردی یاد بدم (هرچند یه خرده خنگه ولی اونم حله)!! 

5. ......  

(امیدوارم که همه برنامه هام عملی بشه)(هرچند من همیشه دقیقه 90ی بودم ولی خیلی امیدوارم که بتونم به خواسته هام برسم چون تسلیم شدن تو مرام ما جا نداره

 

یه چندتا آرزو هم دارم:  

1. امیدوارم جامعه به حایی برسه که مردم بتونن به هم اعتماد کنند و شاهد این همه دروغ و دورویی نباشیم

2. امیدوارم جامعه به جایی برسه که همه آدما صرف نظر از فرهنگ و مذهب بتونن برادرانه و برابرانه کنار هم زندگی کنند.

3. امیدوارم دیکتاتور در هر پست و مقام و لباسی که هست ازبین بره و شاهد بی عدالتی در دنیا نباشیم(مخصوصا ایران).

4. امیدوارم که همه بیماران شفا پیدا کنند و همه مردم با دلی شاد زندگی کنند. 

5. امیدوارم که همیشه خنده بر لبانتون بنشینه  

 

........................