امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

سخــــــــن تنهــــــــــایی



دیگر زمانی نیست ...

حتی برای بودن! 

بی تو چه سخت است... 

دیگر مجالی نیست... 

حتی برای انتظار...حتی برای امید! 

پایان فرا رسید... 

حتی مجال درک آن نیست... 

دیگر لحظه ای نیست... 

حتی برای خداحافظی! 

باور نمی کنم! 

اما حقیقت است... 

بی هیچ آغازی...

پایان فرا رسیــــــد !!!....

نظرات 6 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام
شما خوب هستین ایشالله؟
دیر اومدم یا زود؟!

سلام
من که خوب نیستم
امیدوارم شما خوب باشین

بیخبر میری و بیخبر میایی

نازنین جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام
چراخوب نیستی؟؟؟
بازم ببخشید اصلا نمیشد بیام نت!
آدما با اینکه کنار همن از هم بی خبرن چه برسه ...!
بالاخره یه روز همه ازهم بی خبرمیشیم ...

سلام

مشکلات روزگار

نه خواهش میکنم، گفتم شاید رفته باشی خودت رو سر به نیست کرده باشی

ولی اینکه از همه جا و همه کس بیخبر باشی خیلی بهتره، هرچقدر بیشتر خبر داشته باشی، فکر و دردسرت بیشتره

نازنین یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام داداش محمد گل
ذهی خیال باطل! اولا این سوسول بازیا به مانیومده!
دومأ چه دلیلی دارم واسه اینکار؟! خداروشکر مشکلاتم حتی اگه بزرگم باشه بزرگتر از بزرگی خدا نیست و منم روحیه ی خیلی بالایی دارم...
سومأ مرگ تدریجی رو به غضب خدا ترجیه میدم!
ولی من از بی خبری بیزارم چون کلی فکروخیال میکنم!
درگیر ازدواج داداش محمدم بودیم نشد بیام نت!کارمم که ... وباکلی دردسر... کلأ اعصاب خورد کن بود!!!مگرنه شما هنوزم دوستید! اونم ازنوع درجه یک

سلام
خوفی عزیزم؟
اولا
دوما امیدوارم همیشه روحیه خوبی داشته باشی
سوما

کی ازدواج کردم و خبر نداشتم؟؟؟

مرسی شما هم دوستین ولی بدونه درجه دوستی درجه نمیخاد

نازنین دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

شما خوبین؟
آهان! این درجه رو گفتم فکرنکنی آشناشدی! از بین همه اونا شماسابقه ات آشناییت اینجا بیشتره واس همین گفتم 1 !حالا اگه ناراحتی میگم درجه 1000! به نظر من دوستی درجه داره چرا باید اونی که بامعرفته بااون بی معرفته یکی باشه ؟!
داداش محمد خودمو گفتم!!! من 2‎تاداداش دارم که البته الان یکیشو دارم داداش میلادم 5 سال پیش به رحمت ‏‎ ‎خدا رفت...
منظورم شما نبودید که؟!

نه بخدا اصلا خوب نیستم هم گشنمه تشنمه هم دلم گرفته از این دنیا

همون درجه یک باشم بهتره

خدا رحمتش کنه، بهتون تسلیت میگم
به داداش محمدتونم تبریک میگم، امیدوارم خوشبخت بشه

پس من چی؟؟؟

کوروش دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com/

دل را به پوستی کلفت آذین بستند
اگر چه عشق آغازین را
هرگز از ذهنیت دل خروج ممکن نیست
اما توسن خیال را می باید
در دشتی فراخ
فراختر از وسعت دریا به پیش راند
به امید مراتعی سرسبز تز از پیش


درود بر محمد عزیزم
ببخش که نوشتار زیبایت عنان کلام از من ربود

شاد باش و به عشق و امید پشتگاه

سلام و درود
مرسی برادر عزیزم

خیلی زیبا بود بازم ممنون
وبلاگت درست نشد؟؟؟


فعلا که شاد نیستیم ولی خدا بزرگه ایشاللا نوبت شادی ما هم میرسه

نازنین سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

داداش محمد گل من 28 سالشه و هنوز دهنش بوشیر میده!و من براش آستین بالا زدم
شما رو هم بهتره اگه خواهر دارید دست به دامن مامان یا خواهراتون بشید! تاخوشبخت بشید...
الان که 5 سال گذشته همون روحش شاد براش بهتره...

28 سال؟؟؟؟ قدیما تو 28 سالگی ملت نوه دار هم میشدن
پس آستینای خوبی داری؟؟؟ بیشتر بالا نمیره؟

من دیگه بسمه یه بار عاشق شدم، جوری خردم کرد که دیگه از هرچی زن و دختره بدم میاد، کلا از جنس مونث بدم میاد.

ایشاللا روحش شاد باشه و در بهشت برین به دیدارش شاد بشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد