امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

سلام

امشب دارم میرم شهرستان احتمال زیاد به اینترنت زیاد دسترسی ندارم و نمیتونم بیام نت

خواستم پیشاپیش عید همتون رو تبریک بگم، انشاللا سال خوب و خوشی داشته باشین

خوبی و مهربانی چیزی از ما دیدین حلال کنین

اگه بار گران بودیم که نبودیم رفتیم

اگه مهربان بودیم که بودیم رفتیم

هرچی بودیم رفتیم دیگه گیر ندین



بعد سیزده بدر باید بیام واسه تسویه پس احتمالا تا اون موقع وبلاگمون نیمه تعطیله

بعدشم ببینیم کجا میتونیم کار پیدا کنیم البته اگه خونواده اجازه بدن که از ایران رفتنی هستم ولی سخته راضی کردنشون

تا دیداری دوباره در پناه حق

جوابیه

در جواب دوستی که نوشته:

((سلام.
من دوست دارم بقیه به نظرام، عقایدم و باور هام احترام بزاررن و متقابلا له نظر ها و عقاید دیگران  احترام میذارم... اینو خیلی دوستانه میگم عفت کلام خوبه.... شما که اینقدر محسن نامجو رو زیر سوال بردین و ناسزا نثارش کردین بخاطر یه حرف چرا خودتون خانم ها رو مسخره میکنید؟؟؟ شاید با خودتون بگین حتما یه دخترم و حالا بهم بر خورده...نه من انسانم...مرد، زن، دختر، پسر، دوجنسیتی همه خلقت خدا هستن اگه هر کدوم مشکلی داشتن خلقت نمیشدن....اینا اسمه مهمه که همه انسان باشیم آقا ))


سلام انسان عزیز

مرسی دوست گرامی به خاطر نظرتون ولی ای کاش یه اسمی آدرسی چیزی از خودتون میگذاشتین تا بتونم راحتتر جوابتون رو بدم.

این آقایی هم که گفتین ارزش بیشتر بحث کردن رو نداره!

فکر نمیکنم که به عقاید، نظرات و باورهای کسی توهین کرده باشم،این هفت هشت سالی که خوابگاه بودم با فارس، ترک، لر، عرب، کورد، شمالی، جنوبی و .....، شیعه، سنی، لائیک و... با هر کسی که بگی دوست بودم و الانم دوستم ولی تا حالا پیش نیومده به کسی بی احترامی کرده باشم، اولین باره این موضوع رو میشنوم

من کی خانوم ها رو مسخره کردم؟؟؟؟؟؟ این جمله آخری که نوشتم یه شوخی بود با یکی دیگر از دوستای نتیم، کاش قبل اینکه زود تصمیم بگیری و قضاوت کنی، کامنتا یا آپای قبلیم رو میخوندی  یا میومدی میپرسیدی که چرا اینجوری نوشتی و قبلش با افکارم آشنا میشدین نه اینکه زود قضاوت کنی

متاسفانه مشکل اصلی ما ایرانیا زود قضاوت کردن و خود داوری است. خودمون متهم میکنیم، محکوم میکنیم و حکمم اجرا میکنیم!!!

نمیگم معذرت میخام چون چیزی نگفتم که نیاز به معذرت خواهی داشته باشه ولی متاسفم که نارحت شدین انسان عزیز



آخیـــــــــــــــــــــــــــــــــش

آخیش تموم شدم

نامردا من 18-19 دقیقه حمله کردم، ولی اونا مظلوم گیر آوردن یه ساعت و چهل دقیقه حمله کردن، مجبور شدم به دفاع سنگین

داور داخلیم که چیزی بارش نبود اصلا قانع هم نمیشد به هیچ شکلی، براش مقاله معتبر اینا آوردم، چیزی نداشت بگه میگفت به نویسنده ش ای میل بزن بگو این اشتباست، گفتم من که وکیل وصی مردم نیستم استاد یه دانشگاه معتبره کار کرده برم بهش گیر هم بدم

آخه بگو مرد حسابی بلد نیستی مجبوری گیر بدی؟؟؟ بشین سر جلسه بعدش پولت رو بگیر و برو دیگه


خلاصه به هر زحمتی بود دفاع کردیم و قراره بهمون مدرک کارشناسی ارشددددددد بدن


آها دوستامم مثل جماعت قحطی زده اومده بودن نشسته بودن فقط میخوردن، هیچی هم واسه من نزاشتن، یه آبمیوه با یه شیرینی فقط برام موند، اونم زود خودم رو رسوندم میز استادا اونجا باقی مونده بود





روزشمار

یه روز مونده

بعد از حضور پر شور و حماسی امروز در فریضه انتخابات

برام دعا کنید که فردا اولش حمله خوبی داشته باشم بعدش یه دفاع جانانه


خدایا چنان کن سر انجام کار

تو خشنود شوی و ما رستگار



پ.ن1:(رنگ سبز به خاطر رنگ پس زمینه اسلایدامه سیاسی نیست ها)

پ.ن 2: به قول دختر جماعت که تنها مشکلشون ظاهرشونه، وا لباس چی بپوشم؟


........

آقای(؟؟؟؟) نامجو! دیگر نه "خان باجی" بخوان نه " شیرین شیرین". خان باجی ها و شیرین های کوردستان از تو بیزارند! اگر تا دیروز لهجه نازیبایت را در خواندن ترانه های اصیل کوردی تحمل میکردیم به رسم میهمان نوازی بود. سفره هنر کوردستان به وسعت ایران و عراق و ترکیه و سوریه گسترده است. خیلی ها از این سفره بردند و خوردند ....اما تو مهمانی ناسپاس بودی. از سفره هنر کردستان خوردی و خوردی و خوردی، آخر سر نمکدان شکستی! شرمت باد .........