امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

***خواسته ای از از خدا***

من به درک …
بذار خوشبخت بشه…
بذار روزهاش رنگی بشن…
بذار لبش خندون باشه…
تو که میدونی وقتی میخنده چقدر خوشگل میشه!!
بخندونش تا همه به تو احسنت بفرستن به خاطر خلق کردن این همه زیبایی!
غصه هاش رو ازش بگیر…
بذار صبح که از خواب بیدار میشه زندگی واسش زیبا باشه!
بذار شب که میخوابه شکرت کنه به خاطر خوشبختی هاش!

مواظبش باش! … هروقت دلش گرفت بغلش کن! از خدا بودنت کم نمیشه!
کاری کن تا خیلی ها حسرت زندگیش رو بخورن!
هر کسی رو که دوستش داره بهش بده… یادت باشه که طرف آدم خوبی باشه! اذیتش نکنه…از گل نازکتر بهش نگه!
این یکی رو حتما یادت باشه!!
اینقدر باهاش خوب باش تا هیچ وقت بهت شک نکنه! تا هیچ وقت فکر نکنه که نیستی…
کسی رو بهش بده تا حتما رسم عاشقی رو بلد باشه! مرد باشه ولی عاشق!

دیگه سفارش نمیکنم! جون تو و جون اون! من تو و همه ی دنیات رو با اون شناختم! پس مواظبش باش …

نظرات 5 + ارسال نظر
‏.... چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

خودت نوشتی؟
گریه ام گرفت ازته دل ،فوق العاده و بی نظیربود فقط همین!

مرسی
همش مال خودم نبود، ولی دقیقا حرف دلمه، خودم وقتی نوشتم گریه ام گرفت و بدجوری دلم گرفت
ولی واقعا این آرزومه و از خدا میخوام

دیگه جواب پی ام هم نمیدی؟

مرجان دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://marjaniii.blogsky.com/

سلام محمد جان خوبی گلم ؟
من دوباره شروع کردم آپ کردن .
ممنون که برام پیغام گذاشتی .
راستش اینقدر اردیبهشت ماه بهم سخت گذشته که اصلا نمی دونم چی بگم فقط میتونم بگم داغونم همین .
تو چیکارا می کنی عجیجم ؟ چه خبرا ؟؟

سلام آبجی گلم خوبییییییی؟
خوشحالم که برگشتی
ایشاللا زودتر روحیه ات خوب بشه

ما هم میسوزیم و میسازیم

کوروش شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com/

مهتاب شبهای من !چه شده امشب ؟پشت ابرها پنهان شده ای؟ نکند قصد باران داری؟

اگرچه در ظاهر دعائیست بدرقه ی رفته ای
اما در عمقش دردی است جانکاه
و رضایتی از سر نارضائی

خیلی زیبا بود مثل همیشه

مرسی

[:S004:

کوروش پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com/

سلام محمد جان
متوجه شده ام عزیز
اوضاع و احوالت کاملا عیان است
تو چت هم دیدمت نخواستم آرامشت را بهم بزنم
گفتم شاید گاهی تنهائی
باعث رسیدن به حقیقت می شود
اگرچه تلخ
ولی برای شروعی دوباره لازم است
پرنده سبکبال باش
نگذار پرواز فراموشت شود

S2 شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://WWW.58H82.BLOGFA.COM

تـــــــــــــــنهایـــی

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم ...

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا....

در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را

پنهان خواهم کرد.../
اگه خواستی به کلبه ی تنهایی منم سر بزن

سلام
خیلی زیبا بود
من تنهایی رو دوست ندارم ولی خیلی تنها هستم

امیدوارم هیچ وقت تنها نباشی

مزاحم میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد