امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

جبران

نمیدونم چی بگم . 

میخام همه چیز رو از اول شروع کنم، میخام دوباره زندگی کنم 

خدا خیلی وقتا از گناهامون چشم پوشی میکنه و یه فرصت دوباره بهمون میده 

ای کاش ما هم میتونستیم بعضی وقتا فرصتی برای جبران کردن به اطرافیانمان بدهیم 

تو این مدت میدونم خیلی بچگونه رفتار کردم، بخدا خودمم خسته شدم 

ولی میخام جبران کنم 

کاش این فرصت به من داده شود 

میدونم خواسته بزرگیه٬ ولی مطمئنم اینقدر گذشت داری و مهربونی که این فرصت رو بهم بدی٬ خواهش میکنم 

یک فرصت کوچک برای جبران گذشته 

خدایا کمکم کن.........................

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر دروغگو یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://siiib.blogsky.com/

خدا همیشه فرصت میده به بنده هاش
من یکی که رسیدم ته خط
ازش میخوام منو زودتر ببره پیش خودش
راستی مطالبت قشنگه

100% میده اگه واقعا خودت بخواهی
خدا نکنه، این حرفا رو نزن، امید داشته باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد