امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

عشـــــــــــــــــــــــــــــــق

میتونم تو لحظه‌های بی‌کسیت، واسه تو مرحم تنهایی باشم 
میتونم با یه بغل یاس سفید، تو شبات عطر ترانه بپاشم 
میتونم از آسمون قصه‌ها، واسه تو صد تا ستاره بچینم 
میتونم حتی اگه دلت نخواد، واسه تو روزی  هزار بار بمیرم 
میتونم با یه سلام گرم تو، تا ابد زندگی‌مو آبی کنم  
میتونم با تو به هر جا برسم، توی خواب اسمتو فریاد بزنم 
میتونم قصه‌ی دیوونگیمو، توی کوچه‌های شهر داد بزنم 
میتونم تا به همیشه پا به پات، توی هر قصه کنارت بمونم 
میتونم زیر پر ستاره‌ها، واست از لیلی ومجنون بخونم 
میتونه نگاه مهربون تو، منو تا مرز شقایق ببره 
میتونه قشنگی برق چشات، منو از یاد حقایق ببره 
میتونه دستای تو رو شونه‌هام، خبر از یک شب یلدا رو بده 
میتونه بوسه‌ی تو رو گونه‌هام، واسه من نوید فردا روبده 
میتونه صدای گرم خنده‌هات، همه قصه‌هامو رؤیایی کنه
میتونه گرمای مهربونیهات، همه زندگیمو مهتابی کنه

می‌تونه وجود سرد و خستمو، شوق دیدار تو مبتلا کنه

میتونه حس غریب بودنت، دردای زندگیمو دوا کنه

میتونی توخستگی‌های تنت، به من و شونه ‌ی من تکیه کنی

میتونی با یه نگاه زیر چشم، دل کوچیکمو دیوونه کنی

میتونن رازقی‌یای باغچه‌مون، تا همیشه بوی دستاتو بدن

میتونن حتی اگه خودت نگی، واسه من از عشق تو خبربدن

میتونن همه تو این شهر بزرگ، منو دیوونه ‌ی عشقت بدونن


 

نظرات 14 + ارسال نظر
آرمان دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

خواندش چه حس خوبی بهم داد
مرسی

خواهش میکنم
قابلی نداشت

IvI a h d i سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ http://meriti-1.blogsky.com

axesh qashang bood

آرمان. سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

سلام و خداحافظ


خوش باشی؟

کوروش چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ق.ظ http://korosh7042.blogsky.com/

گنجشک ِ دل من به جائی در گوشه ی چشمان تو راضی است. چرا می پرانی اش؟

محمد جان چطوری عزیز؟
یعنی کسالت احوال ما .نمیباید عزیزان را وادارت که احوالی بپرسند

ما دوستت داریم مهربان

سلام مرسی آقا کوروش عزیز
امیدوارم خوب باشی

بدجوری شکستم که حوصله نت رو ندارم

‏.... سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ


سلام
شعرش بد نیست
ولی من خیلی سخت میپسندمش!
ولی درکل خودت خوبی؟
پیدات که نیست ما هم یه مدت گم شده بودیم حالا برگشتیم هم یه سری به نت بزنیم هم حال و احوالی از رفیقمون بگیریم...

سلام
امیدوارم خوب باشی
من نمیدونم خوبم یا نه، میدونم هنوز نفس میکشم

خسته ام حوصله ندارم بیام نت، دلم گرفته

راستی شما؟
اگه فضولی نباشه

‏.... سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ

تو هم که هنوز گیری!
خودمم دیگه!!!
به این زودی فراموش کردی؟!
راستی راستی گیج میزنیا!
پدر این عاشقی بسوزه قات زدی فدات شم
چیکا کردی با خودت آخه؟!
هی دلم گرفت یاد جوونیای خودم افتادم ...
جوانی کجایی که یادت بخیر!

کاش فقط قات زده بودم

راستی یه بار برات پی ام گذاشتم جواب ندادی، به این میگن دوست باوفا

خودت احساس میکنم میدونم کی هستی
ننه جون مگه چند سالته؟؟؟؟؟؟

‏.... چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ

یعنی چی ننه جون! کی گفته من ننه جونم! من اصلا نه ننه جونم نه پیر! آخه کدوم پیری حوصله وبگردی داره بابابزرگ!
نکنه ایمیل و میگی؟! به جون جفتمون!اصلا به جون خودم!رمزش وگم کردم! تموم این مدت و جون کندم یادم بیاد ولی نیومد!نمیدونم چه جور بگم باور کنی!ولی من بی وفا نیستم!
بهم خیلی برخورد من ننه نیستم!‎‏ من فقط19 سالمه!
ولی یه عذرخواهی بهت بدهکارم
چند دفعه دیگه امتحان میکنم شاید یادم بیاد!‏
تو این مدت خداخدا میکردم ایمیل ندی!‏
به ‎ ‎خدا شرمندم‎امیدوارم حلال کنی!؟بابا راست حسینیش من اصلا نمیشناسمت!شانسی به وبت سرزدم باور کن توام نمیشناسی منو!نمیدونم واس چی فک میکنی من آشنام!!!
دیگه ام به من نگو ننه جون! آقاجون

وای چقدر عصبانی؟؟؟؟؟؟؟؟
همون دوست خوب خودمی، خوبه؟ متاسفم که نارحت شدی! منظوری نداشتم

لازم نیست معذرت خواهی کنی، هرجور راحتی، دوست داشتی بیا وب دوست داشتی میل بده، در هر صورت من به عنوان یه دوست نگات میکنم، باوفا یا بیوفا رو نمیدونم
چون دیگه تو این دنیا وفا معنی نداره، همه چیز رنگ مادیات به خودش گرفته

‏.... پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

الان بازم امتحان کردم نشد! امیدوارم عذرخواهیمو بپذیری!
وباور کن اگه میخواستم جواب ندم مرض نداشتم که بهت بگم!
این مدتم درگیر استخدام بودم کلا تموم شماره ها رو قاطی کردم بازم شرمنده!
معـــــــــــــــــــــذرت!
ازاین به بعدم ننه نیستم! اگه دوست داری دوست باوفام نمیشم! همون چهارتانقطه سنگین تره! باورمیکنی روم نمیشه به وبت نگاه کنم حقیقش خجالت زدم!به نظرم بهتره دیگه سرنزنم مگرنه آب میشم میرم تو زمین...

بازم میگم لازم نیست معذرت خواهی کنی! از این کلمات دیگه حالم به هم میخوره (دیگه از شرمنده و معذرت و این چیزا استفاده نکن)

امیدوارم کار استخدامت درست شده باشه

همون دوست باوفا خوبه

احساس میکردم میشناسمت ولی وقتی خودت قسم میخوری حتما نمیشناسمت، ولی خوشحال میشم وبت رو بدی، هرجور خودت راحتی

منتظر حضور سبز و دلگرم کننده تون هستم، هرچند اینقدر از زندگی دلسرد و ناامید شدم که گرم کردن دلم خیلی سخته!!!!!

‏.... پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ق.ظ

خیلی دوست داشتم میتونستم حداقل کاری رو که میتونم برات انجام بدم ولی خوب انگاری قسمت نیست
بابت امیدواریتم ممنون!
مراقب خودت باش...از این دوست سربه هوا هم یه نصیحت!
ازهمونا که خودت فولی!
نا امید نباشیا.

چکار میتونی برام انجام بدی؟؟؟

امیدمون به خداست

دیگه پیاماتون کوتاه شده؟؟؟ چرا؟؟؟

یه آی دیه جدید درست کن، بده

‏.... جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

گاهی حرف زدن میتونه کمک بزرگی باشه به شرط اینکه درست باشه!
نه کوتاه نشده،اینترنتم خرابه بازور وصل میشه وقتی هم بشه سر2 دقیقه قطع میشه نمیدونم چشه!باید درستش کنم بعدشم نگاکن ساعت 5 صبح کامنت دادم گیج خواب بودم!!!
بعدم همه که مثه تو عاشق نیستن که شب وروز خواب نداشته باشن !
باشه ...
شب بخیر البته اگه بتونی بخوابی! بای

‏.... سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام اینم آی دی جدید!
البته ایندفعه دیگه پسوردشو یادم نمیره انشالله!!!
مراقب خودت باش...
فعلا خداحافظ

سلام
دیروز یه نفر اددم کرد، فکر کردم تو بودی، کلی اذیتش کردم
ادت کردم تو یاهو هر وقت تونستی بیا!!!!

آلزایمر که نداری؟؟؟؟

خداحافظ

دختران فضایی نینا چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://girls2012.blogsky.com/

یک دوست قدیمی

سلام
خوبی دوست عزیز؟
به جا نیاوردم متاسفانه

یعنی من دوست فضایی داشتم و نمیدونستم؟؟؟

‏.... چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

إ..إ.. چی شده؟
از وقتی فضاییا اومدن دیگه زمینیا رو تحویل نمیگیرن؟!

جانم؟؟؟؟؟؟؟

اتفاقا اددت کردم ولی جنابعالی جواب ندادین

فضایی هم شدی؟؟؟؟؟؟؟

‏.... پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ق.ظ

چقد شکاکی تو بابا!
این فضاییه من نیستم!قربونت من 8صبح سرکاربودم... باور نداری نکن!من به همین زمینی بودن راضیم.آسمونو دوست دارم ولی ازفضا خوشم نمیاد،تازه معلوم نیست چند نفرن؟!
باباخیلی زرنگیا! جان خودت؟توگفتی منم باور!ساده گیر آوردی؟

شکاک؟؟؟؟؟ من؟؟؟؟؟؟؟؟
تو کجایی هستی؟
پس فضاییه کیه؟
تو کی هستی؟
کی به کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هو ایز ایت؟؟؟؟

منظورت چیه زرنگم؟؟؟ من چی گفتم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد