امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

رمضـــــــــــــان

 

چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم / جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم

روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا / کی شود با رطب وصل تو افطار کنم

 



به امید اینکه در این ماه هدف فقط تشنگی و گشنگی ظاهری نباشه، ماهی باشه برای نزدیکی دلها به خدا، ماهی باشه برای تلاش در جهت دور کردن پلیدیها و بدیها و دیوصفتان چه از درون خود و چه از درون جامعه

به امید اینکه هرکس هر حاجتی داره در این ماه از خدا بگیره


التماس دعـــــــــا

نظرات 11 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

التماس دعا داداش محمد!
ایشالله همه این دعاهای خوشگلت واسه هممون اجابت بشه...
وقت دعا مارو هم یادت نره ...

محتاجیم به دعا عزیزم

ایــــــــشاللا

چشـــــــــــــم امیدوارم به هرچی میخواهی برسی

کوروش سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com/

محمد جان
شعرت مرا یاد ترانه ای انداخت
روزه دارم منو افطار من از لعل لبت
اری افطار رطب در رمضان مستحب است

سلام داداش کوروش عزیز
خوبی؟
مرسی قشنگ بود

ولی ما به لیوان آب هم راضی هستیم،لب نخواستیم فقط زودتر افطاری برسه

نماز روزه هاتونم قبول

کوروش پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ http://korosh7042.blogsky.com/

هزاران درود بر محمد عزیزم

مهربان

حدس میزدم که باید سفر باشی
و تعطیلات را در ییلاق های زیبای موطن سپری می کنی

امیدوارم که هرجا که بودی و هستی و خواهی بود

سراسر به شادی و سرور باشد

ممنونم مهربانی های همیشگی ات که بیشتر فرار شیفته ی
فرهنگ کهن و مانای تو میسازد

درود و سلام بر برادر عزیزم
شرمنده میکنین

نه بابا سفر چیه!!! موندیم همون تهرون داریم واسه پایان نامه ولی بیشترش به خواب سپری میشه

یه خرده درگیر بودم، حوصله نداشتم زیاد بیام نت.

ولی مثل اینکه شما یکی دو سفر خوب داشتین تو تابستان، امیدوارم همیشه شاد باشین

مرجان جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://marjaniii.blogsky.com/

_____________(¯`(?)´¯)
_____________$(_.^._)$$$$
______________$$$$(¯`v´¯)
_________________(¯`(?)´¯)
_________________$(_.^._)
___$$$$$$$$______$$$$$$$$§
_$$$$$$$$$$$$__$$$$§§(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
______$$$$(¯`v´¯)
_________(¯`(?)´¯)
_________$(_.^._) =)
____$____________________$
___$$$____________$_____$$$
____$____________$$$_____$
__________________$

مرسی

مرجان یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ http://marjaniii.blogsky.com/

سلام دوستم آره دیگه اومدم فعلا تعطیلم و سعی می کنم آپ کنم تا ترم جدیدم شروع شهههههه .
دلم برای حرف زدن با دوستام تنگ شده بود .
نماز روزه های تو هم قبول حق .

سلام آبجی مرجان خودم خوبی عزیزم
امیدوارم تغطیلات خوبی داشته باشی
منم دلم برات تنگ شده بود

نماز روزه های شما هم قبول
التماس دعا عزیزم

کوروش چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com/

چشمان ِ تو
داستانی از
.........هزار و یک شب است.


و من
شهرزاد ِ قصه گوی ِ در آن
قصه های غُصه های ِ نا تمام
وتو
پادشاه ِ زنده دار ِ شب
به چشمان ِ من.


(کوروش)

مرسی
خیلی زیباست

کوروش یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com/

مرجان پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ http://marjaniii.blogsky.com

سلام دوست گلم نه عزیز چرا دیر باشه ؛ عید تو هم مبارک ؛ خوشحال شدم سر زدی گفتم دیگه نمیایی آژ کنیااااااااااااااا ولی دوباره کامنت گذاشتی خوشحالم کردی .

مرسی عزیزم
منم از حضور شما خوشحال شدم

نازنین یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

به نام خدا
سلام آقای محمد! (دوست درجه هزاااااااار...)
حال واحوالتون چطوره؟
عید شمام باتأخیر مبارک...
آره قراربود بعد ماه رمضون بیام که منم همین پریروز اومدم نت ولی دیدم شما پیدات نیست گفتم هروقت شما اعلام حضور کردید منم اعلام حضورکنم! الانم سعی میکنم و مجبورم خیلی کمتربیام نت!
کلی ام سرحالم...چون مامانمون وبرده بودیم گردش تابهمون خوشبگذره ... حالا با یه انرژی فوق العاده برای سروکله زدن باشما برگشتم!
دیوونه بودن که بدنیست!
منم دیوونه خونوادمم!!!
شما خودت مگه عاشق نیستی مگه مجنون عاشق نشد؟بعدشم دیوونه شد خب توأم دیوونه ای دیگه؟!
بگذریم ازبحث دیوونگی!
بریم تو بحث دیوونه بازی؟!!


چی شد؟؟؟؟؟؟؟

نازنین شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

Salam
Khub hastid ishala?
Shoma ke montazer budid ?!
Omidvaram khub bashi …

نازنین دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

علیکم السلام
تبریک عرض می کنم به داداشتون ، عروستون ، شما وخانواده ی محترمتون ...
انشالله که خوشبخت شن و به پای هم پیر ...
خب منم اومدم ... و فعلا هم که هستم ...
خب چی بگم الان ؟؟؟

سلاااااام
مرسی از تبریکتون
انشالله همیشه شاد باشین و خوش

خوش اومدی
همیشه باش
هرچه دل تنگت میخاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد