امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

امید و عشق

آموخته ام هرگاه که ناامید میشوم، خداوند با همه عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد، چه امیدی از این بالاتر ....

*** ویان ***


تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

امروز تولد ویان جوووووووووووونمهتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

                                چه زودیکسالش شدتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

                       خیلی بد شد که واسه تولدش خونه نیستم


خیلی دوستش دارم


چقدر ماه و خوشگله، عموش قربونش بره (به عموش رفته


                  اینم کادو منه به ویان عزیزم

For you my honey

نظرات 12 + ارسال نظر
سیب صورتی دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://dokhmalebaroni.persianblog.ir

تولد تولد ،تولدت مبارک.ویان جون تولدت مبارک..[:S004:]عمو قربونت بره

مرسی
از خودت مایه بزاررر

سیب صورتی دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ http://dokhmalebaroni.persianblog.ir

ایشا... صدو بیست ساله شه.یه سال که چیزی نیست.اقا محمد شماهم خوب خودتون رو تحویل می گیرد. نوشابه باز کنم واستون

مرسی

خوب تحویل گرفتنی هستم دیگه
این روزا همه محمد رو تحویل میکیرن شما چطور؟؟؟!!!

نوشابه یا دلستر؟؟

سیب صورتی دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://dokhmalebaroni.persianblog.ir

حیف خونه نیستین واسه تولد

سیب صورتی دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://dokhmalebaroni.persianblog.ir

دختره نه؟إ خوب نشنیدم..عکسم نذاشتی ببینم.

دختره، اسمش رو من انتخاب کردم
یه اسم کردیه، به معنای خوشگل و دوست داشتنی

سیب صورتی دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ http://dokhmalebaroni.persianblog.ir

اوخییی چه نازه.سیب صورتی فدات شه...اسمش یعنی دلربا میدونم کردیه از گوگل سرچ کردم.دلستر لطفا

مرسی
آره خیلی ناز و قشنگه
پس یه کلمه کردی هم یاد گرفتی؟؟؟

داستر تموم شد، فقط آب معدنی هست اونم با آب شهری پر شده

سیب صورتی دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://dokhmalebaroni.persianblog.ir

عکسشو دیدم...ناز بود.دندون هم داره فداش.اما من پسربچه بیشتر دوکس دالم.اما دخترم نازه.

آره دندوناش خیلی وقته در اومده
فقط هنوز بلد نیست بحرفه و خوب راه بره و برقصه

من کلا عاشق بچه هستم

سیب صورتی چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام بر آقا عموی گرامی.خوبی؟چه خبرا؟اوکی به همون آب شرب هم راضی باش آخه میخواستم واسه خودت بازکنم نه واسه خودم...بچه برقصه ؟چه خبرته عمو زوده.فداش شی .یه اسپند واسش دود کنید.

سلام
مرسی شما خوبین؟
چی شده که وبلاگتون رو حذف کردین؟؟؟
واسه من باز میکنین؟ پس از مشروبات بهتر استفاده کنین

اتفاقا خیلی نازه میرقصه ولی زیاد خوب بلد نیست
از خودت مایه بزار، چرا من ؟؟؟؟؟؟؟؟
حتما

سیب صورتی چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

میلاد مبشرعشق و دوستی، مسیح (ع) و فرا رسیدن عید بزرگ کریسمس به شما و سایر مسلمین هیچ ربطی ندارد، شما به فکر ادامه محرم وصفر خود باشید!!!

میلاد حضرت عیسی و سال نو میلادی رو به شما هم تبریک میگم

مگه هنوز محرم و صفر تموم نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

amine پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://mane-zesht.persianblog.ir

محرم تموم شد.اما صفر نه

محرم کیه؟
سفر یا صفر؟؟؟؟
سفر میدونم چیه ولی از صفر خوشم نمیاد یاد نمره و درس میافتم
البته هیچ وقت صفر نگرفتم ولی صفر با دو یا یک گرفتم

amine شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ق.ظ http://mane-zesht.persianblog.ir

salam.sub bekher.pasho up kun gerefti khabidi..man upam tonesti biya.beterekuni ha

سلام
شب بخیر
خوب خواب اول صبحی تا 12.5 اینا حال میده
آخه کی اول صبحی میآپه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اومدم ولی من کسی رو نمیترکونم

amine یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ http://mane-zesht.persianblog.ir

اولندش سلام.دومندش ساعت 8 آپ نکردم وساعت 12 شب بود.سومندش خوش اومدید اوکی نترکونیدچهارمندش تا 12ظهرمیخوابی؟کاروزندگی نداری؟پنجمندش کریسمست مبارک.ششمندش آپ کن.هنفتمندش نداریم

1. سلام
2.
3. بترکونم باید برم زندون
4. کار و زندگی من خوابه البته بعد از ظهرا رو استراحت میکنم، شوخی میکنم شبا دیر میخوابم
5. happy new year
6. آپیدم خوب
7. نداشتیم؟؟؟؟؟؟

نازنین یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام
اوخی چقدر معصوم و نازه...یعنی همه بچه ها معصوم و نازن ...ماشالله...ولی فکرنکنم به عموش رفته باشه ها!!!
دلم نیومد این و تا آخر دی(پایان امتحانا)نگم اومدم نمره میان ترم و ببینم 1 سراومدم اینجادیدم یه نی نی خوشگل اینجاست! آدم دوست داره ماچش کنه ،تو بغلش بگیره و باهاش حرف بزنه...احتمالأ به شمامیگه!أدو یا ددو (یعنی عمو)تولدشم مبارک....انشالله سالیان سال زنده وسلامت باشه و تاج سر وافتخار مامان باباش...
مامان باباش کجابودن که شمابراش اسم گذاشتی...؟(اسم قشنگیه...)
خب عکس خودتم میذاشتی!ببینیم به عموش رفته یانه؟؟؟
هرچند خدا نکنه به عموی تنبلش بره که تا ۱۲ ظهرخوابه!و سنگین ترین کار براش خوردنه!
بای

سلام
مرسی
دقیقا به عموش رفته
من به جای شما هم بغل و بوسش میکنم
وقتی که عموش هست مامان بابا میخاد چیکار

خیلی خسته میشم جدی جدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد